0
SLAVNOSTNÁ PLAVBA DO NOVEJ SEZÓNY
03. 05. 2022

Vo štvrtok, 28. apríla sa v unikátnych priestoroch reštaurácie a galérie Občanská plovárna konalo stretnutie s váženými obchodnými partnermi spoločnosti Presco Group, ktorá tu slávnostne predstavila novinky z produkcie značiek Ella & Max, BAAGL a Notique, novej značky kalendárov, diárov, notesov a darčekového sortimentu.

Stretnutie na brehu rieky Vltavy otvoril konateľ spoločnosti Petr Skokan, ktorý privítal hostí a uviedol prezentácie jednotlivých brandov: „Sme radi, že sme sa po dvojročnej nútenej odmlke spôsobenej pandemickými opatreniami mohli naživo stretnúť s váženými obchodnými partnermi a osobne im predstaviť najnovšie kolekcie našich kľúčových značiek. Vážime si účasť všetkých hostí, ako aj možnosť upevnenia vzájomných partnerských vzťahov.“

Výnimočné detské knihy
Ako prvé predstavil obchodný riaditeľ Michal Šmidrkal bestsellery a novinky nakladateľskej značky detských knižiek Ella&Max, ktorá prináša radosť státisícom malých čitateľov a ich rodičom už šiesty rok. Počas svojho pôsobenia publikovalo nakladateľstvo viac ako 350 titulov, ktoré získali niekoľko nominácií a prestížnych ocenení. „Usilujeme sa o to, aby sme detským čitateľom ponúkali inteligentný obsah v atraktívnej knižnej forme, podporili ich kreativitu a fantáziu, poskytli priestor nielen pre dobrú zábavu, ale aj pre interakciu a vzdelávanie,“ zdôraznil Michal Šmidrkal.

Okrem rozšírenia najúspešnejších existujúcich edícií, akými sú série atraktívnych samolepkových knižiek a obľúbených veľkoformátových leporel pre malých rozprávačov, sa môžu náruživí malí čitatelia tešiť na nové interaktívne a didaktické knihy alebo populárne „únikovky“ v zaujímavom formáte. Čerstvou novinkou z radu výchovno-vzdelávacích titulov je napríklad Veľký obrazový sprievodca svetom dinosaurov pre milovníkov pravekej fauny a zapálených paleontológov. Vďaka spolupráci so spoločnosťou Warner Bros ďalej ponuku značky Ella&Max doplnia tituly s legendárnymi filmovými hrdinami, ako je Batman, či nesmrteľní Tom a Jerry, v hlavných úlohách.

Vyrastaj s odvahou!
O ďalší program večera sa postarala nabitá trendy kolekcia progresívnej značky aktoviek, batohov a školských potrieb BAAGL, ktorej vízie a novinky predstavil brand manažér Marek Žíla. Za priority značky označil snahu podporiť deti v odvahe, pomáhať, inovovať a vyvíjať moderné kvalitné produkty, a to ako v spolupráci s profesionálnymi českými dizajnérmi, tak s tímom odborníkov z radov fyzioterapeutov.

Predstavil nové motívy úspešných kolekcií ergonomických aktoviek a batohov Skate, Ergo, Shelly, Core a Zippy. Horúcou novinkou naprieč kolekciami sú určite produkty, ktorých dizajn sa zrodil zo spolupráce so slávnym filmovým štúdiom Warner Bros. Na svoje si tak prídu napríklad milovníci a milovníčky Harryho Pottera alebo fanúšikovia Batmana.

Dlho pripravovaným prekvapením je unikátny rad batohov eARTh zameraný na pomoc našej planéte. „Podpora udržateľnosti je jedným z dôležitých poslaní našej značky, preto rad batohov a doplnkov vyrábame z recyklovaných PET fliaš. Tie sa vďaka tomu vracajú do života a nekončia v odpadkovom koši,“ vysvetlil ústrednú myšlienku značky manažér Marek Žíla a dodal, že za originálnym dizajnom jednotlivých batohov stojí trojica uznávaných českých výtvarníkov.

Aj rady školských potrieb a doplnkov rozšírilo mnoho noviniek. Za všetky spomeňme špeciálne tritanové fľaše zhotovené zo zdravotne nezávadného materiálu alebo skladacie kufríky na výtvarné a iné školské potreby. Za zmienku stojí aj ponuka batôžkov pre predškolákov.

Zastav sa, vnímaj, organizuj, plánuj, teš sa!
Netrpezlivo očakávaným prekvapením pre hostí bolo predstavenie úplne novej značky kalendárov, diárov, notesov a darčekového sortimentu Notique, pod ktorú prechádza doterajšia produkcia Presco Publishing. Cieľom rebrandingu je vybudovanie silnej, ľahko rozpoznateľnej značky s medzinárodným úspechom. Nová značka reaguje na neustále sa zrýchľujúcu post faktickú dobu, presýtenosť technológiami a miliónmi vizuálnych podnetov. Notique ponúka možnosť z tohto večného zhonu vystúpiť, zastaviť sa, upokojiť myseľ, preniesť svoje myšlienky a plány na papier, a tak začať vnímať primárne to dôležité.  
„V Notique veríme, že pre vnútorný pokoj je dobré usporiadať si myšlienky a zorganizovať svoj čas. A neexistuje lepší spôsob ako to spraviť, ako si v kľude sadnúť nad svoj diár, blok alebo kalendár a všetko si dobre premyslieť. Priliehavý slogan note to self, v preklade zapíš si pre seba, vhodne vystihuje a akcentuje túto myšlienku brandu,“ vysvetlil obchodný riaditeľ Michal Šmidrkal.

Okrem tradične ponúkaných titulov môže v novej sezóne vylepšiť vašu duševnú pohodu viac ako 100 noviniek v rôznych jazykových mutáciách, okrem iného trebárs cestovateľský diár známeho slovenského cestovateľa a autora webu Travelistan Martina Navrátila. Chýbať nebude obľúbená rodinná kolekcia Krtko zahŕňajúca rodinný diár a plánovací kalendár alebo populárny Zábavný kalendár Kateřiny Winterovej, plný záhradkárskych tipov, pranostík a dobových textov. Milovníkov záhradkárčenia poteší Chalupársky diár, seniorom uľahčia život kalendáre s extra veľkým kalendáriom a v neposlednom rade obohatia novú ponuku aj licenčné tituly Warner Bros.

Po prezentácii značiek nadišiel čas na ochutnávku koktailov Ella&Max, BAAGL a Notique, dobré jedlo a zábavu. Štart do novej sezóny symbolicky podporila plavba parníkom po Vltave, v priebehu ktorej si mohli hostia vychutnať pohľad na krásne dominanty nočnej Prahy.

Všetkým hosťom ďakujeme za účasť a tešíme sa na ďalšie príjemné stretnutia v rámci našej ďalšej spolupráce.